ملزومات پیش از اسباب کشی

ملزومات اسباب کشی تنها شامل وسیله حمل بار و چند تا نیروی باربر نمی باشد برای شروع یک اسباب کشی راحت لازم است تدبیر کنید .

آنچه قبل از اسباب کشی باید بدانید

با اجاره یا خرید منزل نو اولین تصویر شما نحوه اسباب کشی خواهد بود . در این راستا اگر اهل تدبیر باشید خود را از تجربیات آشنایان بی بهره نمی گذارید . یا با مطالعه ی مقالاتی از این دست دانش خود را بالا خواهید برد .

در این مقاله سعی بر ذکر چند نکته مهم و کاربردی قبل و حین اسباب کشی نموده ایم :

1- اولین قدم قبل از جابجایی سبک کردن بار و اثاثیه می باشد . بهتر است دست به فنگ شویی بزنید و تمام لوازم و اثاثیه ای که مورد نیاز نیست را از زندگی خود خارج کنید . اسباب بازیهای فرزندتون که دیگر بزرگ شده است . لباسهای زیبایی که دیگر سایز شما نخواهند بود . ظروفی که فقط جهت اشغال فضا آفریده شده اند و هر آنچه که امروز جزوی از ضایعات منزل شماست یا برای روز مبادایی که هیچ وقت نیست نگه داشته اید .

این کار شما علاوه بر حس سبکی و انرژی بخشی که دارد کار اسباب کشی و جابجایی شما را آسان می کند .

2- در مرحله بعد بسته بندی اثاثیه غیر ضروری تان را به شما پیشنهاد می دهیم . در زمان اسباب کشی این بخش بار در یک جایی که در معرض رفت و آمد کمتریست قرار خواهد گرفت تا در زمان مناسب جابجا شوند .

3- جمع کردن اشیای باارزش از منزل و به امانت سپردن نزد یکی از آشنایان مورد اعتماد ، شما را از دغدغه گم شدن آنها رها می کند .

4 - تمیز کردن منزل جدید و آماده سازی برای حمل اثاثیه از اقدامات اساسی پیش از حمل و نقل می باشد .

5 - بسته بندی لوازم آشپزخانه و قید محتویات هر جعبه بر روی آن ، بدین شکل برای چیدمان کمتر دردسر خواهید داشت .

6 - پیشنهاد ما در این مرحله جابجایی اثاثیه آشپزخانه داخل کابینت ها و لوازم برقی ( یخچال و لباسسشویی ) هر کدام سرجای خود می باشد .

7 - چیدمان سالن را در این مرحله پیشنهاد می دهم و در پایان اتاق های خواب که کمتر در معرض دید می باشد و با توجه به جابجایی لوازم شخصی کوچک و بزرگ که حتما باید شخصا انجام دهید نیاز به حوصله و زمان یک نیاز مبرم است .

برچسب ها: اسباب کشی , حمل اثاثیه , باربری , اتوبار , باربری تهران , اسباب کشی آسان , بسته بندی حرفه ای اثاثیه ,

[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 22:08 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]