نکات کلیدی اسباب کشی و تاثیر آن در باربری

با رعایت نکاتی که مطرح می‌کنیم می‌توانید روز اسباب کشی را برای خود و اطرافیانتان خاطره انگیز کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

– همیشه برنامه ریزی می‌تواند به عنوان اولین گام در موفقیت شما مطرح شود.

با رعایت نکاتی که مطرح می‌کنیم می‌توانید روز اسباب کشی را برای خود و اطرافیانتان خاطره انگیز کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

– همیشه برنامه ریزی می‌تواند به عنوان اولین گام در موفقیت شما مطرح شود.

در کارهایتان با سایرین مشورت کنید.

– قبل از شروع کار تمام لوازمی را که احتمال می‌دهید در طول جا‌به‌جایی به آنها احتیاج داشته باشید مانند چسب و قیچی و کاتر تهیه کنید و آنها را در نزدیک خود قرار دهید تا در هر زمان که به آنها احتیاج داشتید بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

هر وسیله را قبل از اینکه داخل کارتن بسته بندی کنید نظافت کنید و غبار را از روی آن بزدایید.

– کارهایتان را به تنهایی انجام ندهید. اگر از سایر افراد خانواده کمک بگیرید کمتر فشار تحمل می‌کنید و بازدهی بیشتری در کار خود احساس می‌کنید.

– از فرش‌ها و مبل‌های خود محافظت و نگهداری کنید تا مجبور نشوید هزینه اضافی برای شستشوی آنها بپردازید. می‌توانید فرش‌ها را در یک پارچه تمیز لوله کنید تا از آلودگی در امان بمانند.

– تمام لوازم خود را قبل از بسته بندی مورد بررسی کامل قرار دهید و در صورت لزوم وسایلی که دیگر کارکرد درستی ندارند را کنار بگذارید و با خود به منزل جدید نبرید.

– وسایل را به ترتیب اولویت جمع کنید.

– نگهداری جعبه مخصوص برخی از لوازم در انبار می‌تواند برای چنین روزهایی مفید باشد. برخی از لوازم برای شما حساس و مهم تلقی می‌شوند. می‌توانید این ابزار را در کارتن مخصوص به خود قرار دهید.

– خونسرد باشید و با عجله کار نکنید. اگر با آرامش بسته بندی کنید همه چیز در کنترل شما خواهد بود.

– از روزنامه و کاغذ باطله برای پوشاندن اجسام ریز استفاده کنید.

– تمام لوازمی مانند دراور، جا کتابی و کمد که احتمال می‌دهید در حین باربری دست و پا گیر شوند را به طور کامل با چسب‌های پهن دور تا دورش را ببندید تا در هنگام جا‌به‌جایی دردسر درست نشود.

– جا‌به‌جایی گلدان‌ها خود، آدابی جداگانه دارد. اگر چند عدد گلدان کوچک دارید می‌توانید آنها را در یک جعبه قرار دهید و در کنار هم آنها را حمل و نقل کنید. برای گلدان‌های بزرگ راه دیگری را امتحان کنید. برای محافظت از شاخ و برگ گیاه خود دور آن را با کیسه پلاستیکی بپوشانید و در بالای کیسه چند سوراخ ریز ایجاد کنید تا گیاه نفس بکشد. این کار را با وسواس و دقت بسیار انجام دهید تا گلدان شما آسیب نبیند.

–وسایلی که برایتان خیلی اهمیت دارند را شخصا انتقال دهید. لوازمی مانند لپتاپ و یا جواهرات که خیلی گران قیمت هستند را با ماشین شخصی خود در زمان مناسبی حمل و نقل کنید.

– لوازم برقی را کاملا با احتیاط حمل کنید. چند ساعت قبل از بسته بندی آنها را از برق بکشید و اجازه دهید که از جریان برق کاملا تخلیه شوند.

– تمام اثاثیه را عایق بندی کنید و از ضربه دیدن لوازم جلوگیری کنید.

– مراقب سوسک ها و حشرات ریزی که در گوشه و کنار کمد و یا کابینت کمین کرده‌اند باشید. وسایل خود را ضد عفونی کنید و آلودگی‌ها را با خود به منزل جدید نبرید.

– بعد از انتقال کارتن‌ها به مکان جدید بهتر است هر کارتن را داخل اتاق مخصوص به خود قرار دهید تا در زمان مناسب بتوانید محتویات جعبه را خالی کنید و در مکان خود قرار دهید.

– داخل هر کارتن هم اشیای ریز قرار دهید و هم اشیای درشت بچینید تا وزن هر جعبه به تعادل برسد.

– بعد از باز کردن هر جعبه در مقصد، کارتن خالی را در انبار نگهداری کنید تا در اسباب کشی بعدی بتوانید از آن مجددا استفاده کنید.

– از سالم بودن، تمیز بودن و محکم بودن جعبه‌هایی که برای بسته بندی استفاده می‌کنید مطمئن شوید. ممکن است چند روز طول بکشد تا تمام لوازمتان را به خانه جدید انتقال دهید. فراموش نکنید که جعبه‌ها باید توانایی نگهداری از وسایل شما را در طول دوران باربری داشته باشند.

– شما نمی‌توانید تک تک اقلام داخل هر جعبه را بر روی جعبه یادداشت کنید ولی می‌توانید بر روی آن به وسیله ماژیک بنویسید که جعبه متعلق به کدام قسمت از خانه است. به طور مثال اگر لوازم آشپزخانه را جمع می‌کنید بهتر است بر روی کارتن آنها کلمه ” آشپزخانه” را یادداشت کنید تا در منزل جدید آن را سریع‌تر به آشپزخانه انتقال دهید.

– چند روز قبل از جا‌به‌جایی حتما با یک شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و از آنها اطلاعات و مشاوره دریافت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

– بر عملکرد کارگران نظارت داشته باشید و به آنها در بلند کردن جعبه‌ها کمک کنید.

– اگر خانه جدیدتان نیاز به تعمیر دارد آن را تعمیر کنید و قبل از ورود به منزل جدید خانه را نو کنید.

– فراموش نکنید که در منزل جدید قفل همه درها باید عوض شوند.

اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کرده باشید دیگر هراسی از جا‌به‌جایی نخواهید داشت و به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید کارهایتان را مدیریت کنید.

برچسب ها: اسباب کشی , باربری , اتوبار , حمل اثاثیه , بسته بندی اثاثیه ,

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 19 تير 1396 ] [ 15:55 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]