10 ایده که به درد دکوراسیون خانه ها می خورد

شاید شما هم مثل من عاشق خریدن جزییات کوچک و بامزه برای خودتان و یا دکوراسیون منزل خود هستید، و همیشه در پیدا کردن فضای مناسبی برای نظم دهی به آن ها دچار مشکل می شوید! حالا به تمام این موارد کوچک بودن خانه را هم اضافه کنید! د چنین مواردی تنها خلاقیت می واند شما را از ایمن مخمصه نجات دهد! اگر به دنبال ایده های خلاقانه نظم دهی جزییات فضای دکوراسیون خود هستید با ما همراه باشید تا این ایده ها را در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی با شما به اشتراک بگذاریم.

فضایی برای آویزان کردن زیورآلات خود بسازید و از آن به عنوان یک تابلوی هنری روی دیوار خود استفاده کنید! کافی است برای این
کار روی یک تکه چوب چند دستگیره کوچک و بامزه را پیچ کنید و یک اثر هنری بامزه و پر کاربرد برای خود بسازید.
شاید باورتان نشود که یک راکت تنیس قدیمی می تواند به لوازم و وسایل کوچک شما سر و سامان دهد! و جلوه ی خاصی به
فضای اتاق خواب شما و یا دختر دلبندتان ببخشد، بخصوص اگر ورزشکار هم باشید!
بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون خانه های کوچک در نزدیکی درب ورودی است ، اما می توانید به جای استفاده از جا کلیدی های کوچک و مربعی شکل یک جا کلیدی خلاقانه خودتان بسازید و از فضای بالای آن برای قرار دادن تابلو ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به فضای ورودی خود ببخشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید کردن لباس هستید اما دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی به شما امکان داشتنش را نمی دهد به سادگی می توانید برای طبقه بندی و نظم بخشیدن به البسه ی خود از یک تکه چوب خشکیده استفاده کنید و به لباس های خود سر و سامان دهید.

یک قاب پنجره قدیمی می تواند به سادگی به زیورالات و فضای دکوراسیون داخلی شما سر و سامان ببخشد! کافی است آن را از انبار در بیاورید و به آن رزین بزنید و نظم خاصی را به زیور آلات خود ببخشید.
جزییات ریز فضای دکوراسیون تنها مربوط به وسایل تزیینی و فضای اتاق خواب نمی شود در هر فضایی جزییات ریزی وجود دارد که نیاز به نظم دهی دارد. فضاهایی مانند نشیمن که به سادگی می توان با استفاده از چند شلف به آن ها سر و سامان بدهید و لوازم دکوری و جزییات خاص خود را روی آن جای دهید.

فضای دیگری که در آن جزییات بسیاری یافت می شود فضای آشپزخانه است به خصوص در دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی، دراین فضا به سادگی می توانید علاوه بر استفاده از شلف ها و میزهای کم جا از یک نردبان هم کمک بگیرد! شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با کمبود جای قابلمه و ماهی تابه در آشپزخانه چه کنیم؟ تعجب نکنید نردبان ها توانایی جای دادن عناصر بسیاری را در خود دارند حتی می توانید ظروف پخت و پز خود را روی آن ها آویزان کنید.

سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید! سرویس های بهداشتی کوچک همیشه دغدغه ی خانه های امروزی بوده است، بخصوص اگر بخواهید آن ها را تزیین کنید و یا لوازم و وسایل خاصی را در آن جای دهید! در این موارد هم شلف ها به کمک شما می آیند و فضایتان را سر و امان می دهند می توانید. برای خاص تر شدن فضایتان می توانید از قفسه های قدیمی به عنوان شلف استفاده کنید و طراحی مقرون به صرفه ای داشته باشید!

انبارهایتان را دریابید! برای سرو سامان دادن به فضای انبارها و ابزارآلات خود تخته های سوراخ دار بهترین گزینه است کافی است با استفاده از پین ها فضای آویزان کردن ابزار خود را بسازید و به راحتی ابزار خود را مرتب کنید.
جعبه ها و باکس های قدیمی هم به سادگی می تواند در فضای ورودی شما مجری قانون نظم باشد! کافی است آن ها را مانند تصویر در فضای ورودی خود نصب کنید و ظاهر فضای خود را دگرگون کنید.

برچسب ها: ایده دکوراسیون , دکوراسیون ساده ,

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 مرداد 1395 ] [ 10:34 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]