شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اتوباربری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

توصیه های مفید درباره اسباب کشی به خانه جدید

چگونه اسباب کشی بی دردسری داشته باشیم

« اسباب کشی کابوسه » این جمله را خیلی ها وقتی قصد اسباب کشی دارید به شما می گویند. شاید خودتان هم درباره اسباب کشی همینطور فکر کنید.

مهم نیست که اسباب کشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان مان باید سالانه یا حداقل چند سالی یک بار، این کار را انجام دهیم. حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسباب کشی است. روزهای تابستان برای بیشتر خانواده ها روزهای جابه جایی و اسباب کشی به خانه جدید است. ما به شما می گوییم که چگونه می توانید بدون کابوس، راحت تر اسباب کشی کنید!

انتقال به خانه ی جدید برای شما هیجان انگیز و درعین حال سخت است. به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب کشی شما به راحتی و بدون مشکل سپری شود.

رعایت این نکات در اسباب کشی ضروری است :

1 . از شرکت های شناخته شده کمک بگیرید

جابجایی وسایل به خانه ی جدید توسط شرکت هایی که قابل اعتمادند اهمیت زیادی دارد. از آن ها بپرسید از چه وسیله ای برای جابجایی وسایل استفاده می کنند، ماشین آن ها چیست، چند نفر کارگر دارند و ... این کارها برای اطمینان از رسیدن تمام وسایل شما بدون نقص و آسیب به خانه ی جدید است.

2 . وسایلتان را تنها نگذارید

این یک نباید بزرگ است. حتی اگر از قابل اعتمادترین شرکت باربری ، کارگر گرفته اید باید بازهم تمام مراحل کار را به دقت تحت نظر داشته باشید. هیچ وقت وسایل را بدون مراقب نگذارید، شما می دانید کدام وسایلتان نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

3 . مواظب خانه ی خود باشید

همیشه در اسباب کشی می خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه ی خود توجهی داشته باشید همه چیز را تند تند جابجا می کنید که این کار می تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، مواظب باشید مبلمان و وسایل شما و دیوارهای خانه آسیبی نبینند.

4 . بارها و بارها چک کنید

همیشه حواستان جمع باشد، همه ی جزئیات را تحت نظر داشته باشید. لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه ها تهیه کنید. با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید. در واقع بعد از رسیدن به مقصد باید تمام کارتن های خود را شمرده و تمام وسایل را چک کنید تا کامل و سالم باشند.

5 . روی بسته بندی نام وسایل را مشخص کنید

در ابتدا بر روی بسته بندی اثاثیه مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و حمام را جدا کنید. روی هر جعبه با جزئیات مشخص کنید چه چیزهایی داخل آن است. روی جعبه هایی که وسایل آن شکستنی هستند حتماً کلمه ی "شکستنی" را ذکر کنید.

6 . بر تمام مراحل نظارت وجود داشته باشد

سعی نکنید خودتان همه ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید. هر نفر در یک نقطه از مسیر بوده و بر کار نظارت داشته باشد. باید مطمئن شوید وسایل کامل داخل خانه ی شما می شوند. مراقب باشید کارگران وسایل سنگین را روی هم نگذارند و کارتن هایی که روی آن شکستنی نوشته اید را با احتیاط حمل کنند.

7 . قبل از اسباب کشی باید کارهای خانه تمام شده باشند

اگر کارهای خانه ی جدید هنوز تمام نشده است بهتر است اسباب کشی خود را کمی عقب بیندازید، زیرا کار در خانه زمانی که خودتان هم در آن ساکن هستید سخت است. حتی کارهای کوچک مانند طراحی یک دیوار یا نصب کابینت باید قبل از آمدن شما تمام شده باشد. در صورت امکان صبر کنید تا کارها تمام شوند، عجله نکنید.

8 . هر بار از یک قسمت خانه شروع کنید

همه ی جعبه ها را همزمان باز نکنید، هر بار از یک نقطه کار خود را شروع کنید. بهتر است از اتاق نشیمن که درب خانه به آن باز می شود کارتان را شروع کنید. سپس به نوبت سراغ اتاق های دیگر بروید. می توانید برای چیدن وسایل از دوستان خود نیز کمک بگیرید. بهتر است اتاق خواب را شما و همسرتان بچینید زیرا فضایی شخصی است و باید توسط خودتان به آن رسیدگی شود.

اسباب کشی با کودکان

برای حفظ سلامت و ایمنی کودکان لازم است آنها را در روزهای پر کار اسباب کشی نزد آشنایان سپرده و با فراغ بال بیشتری به کارهای مرتبط با جابجایی بپردازید اما گاهی مجبور به نگهداری کودکان در کنار ویش هستید.

اسباب کشی با کودکان

اسباب کشی از کارهای طاقت فرسا و اجباری هر چند سال یکبار خانواده ها می باشد از آنجا که از هیچ کدام از کارهای مرتبط با آن گریزی نیست پس با کمی تدبیر و اندیشه و استفاده از تجربیات اطرافیان خود را برای رویارویی با آن آماده می کنیم .

در ابتدا اگر کودک خردسال دارید ترجیحا نزد یکی از آشنایان مطمعن بسپارید و آنها را از حادثه مصون نگه دارید . اما گاهی به هر دلیلی برای شما سپردن کودک به اقوام میسر نمی باشد و ناگزیر از نگهداری آنها در نزد خودتان می باشید . پس باید برای حفظ سلامت و امنیت آنها در الویت نخست چاره ای بیندیشید .

بهتر است بسته بندی اثاثیه تان را در کمترین زمان انجام دهید تا از تماس کودک با گرد و خاک حاصل از جابجایی اثاثیه و کارتن جلوگیری کرده باشید ، برای این کار بهترین پیشنهاد ما برای شما تماس با یک شرکت معتبر باربری می باشد که متخصص بسته بندی اثاثیه داشته باشند و شما را از کارهای زمان بر بسته بندی در کمترین زمان رها کنند .

آنها همچنین وسایل مورد نیاز بسته بندی را تهیه و با خود می آورند .

شرکت باربری مورد نظر در اولین فرصت بعد از بسته بندی ، حمل اثاثیه تان را بر عهده می گیرند و شما بدون نیاز به هیچ کاری فقط کودکان دلبندتان را تحت نظر خواهید داشت .

سعی کنید قبل از انتقال اثاثیه به منزل جدید با کمک کارگری از شرکت خدماتی ، منزل جدید را تمیز کنید تا با خیال آسوده اسباب را در آن بچینید .

زمان باز کردن کارتن ها با حفظ ایمنی ، کودکان را به همکاری دعوت کنید تا برای آنها هم کسالت بهم ریختگی چند روزه رفع و یا قابل تحمل شود .

تغذیه کودک در این روزها بسیار حائز اهمیت است و شاید لازم باشد چند روزی کارها به تعویق بیفتد ولی تغذیه سالم برای کودکان روبراه و آماده باشد .

ملزومات پیش از اسباب کشی

ملزومات اسباب کشی تنها شامل وسیله حمل بار و چند تا نیروی باربر نمی باشد برای شروع یک اسباب کشی راحت لازم است تدبیر کنید .

آنچه قبل از اسباب کشی باید بدانید

با اجاره یا خرید منزل نو اولین تصویر شما نحوه اسباب کشی خواهد بود . در این راستا اگر اهل تدبیر باشید خود را از تجربیات آشنایان بی بهره نمی گذارید . یا با مطالعه ی مقالاتی از این دست دانش خود را بالا خواهید برد .

در این مقاله سعی بر ذکر چند نکته مهم و کاربردی قبل و حین اسباب کشی نموده ایم :

1- اولین قدم قبل از جابجایی سبک کردن بار و اثاثیه می باشد . بهتر است دست به فنگ شویی بزنید و تمام لوازم و اثاثیه ای که مورد نیاز نیست را از زندگی خود خارج کنید . اسباب بازیهای فرزندتون که دیگر بزرگ شده است . لباسهای زیبایی که دیگر سایز شما نخواهند بود . ظروفی که فقط جهت اشغال فضا آفریده شده اند و هر آنچه که امروز جزوی از ضایعات منزل شماست یا برای روز مبادایی که هیچ وقت نیست نگه داشته اید .

این کار شما علاوه بر حس سبکی و انرژی بخشی که دارد کار اسباب کشی و جابجایی شما را آسان می کند .

2- در مرحله بعد بسته بندی اثاثیه غیر ضروری تان را به شما پیشنهاد می دهیم . در زمان اسباب کشی این بخش بار در یک جایی که در معرض رفت و آمد کمتریست قرار خواهد گرفت تا در زمان مناسب جابجا شوند .

3- جمع کردن اشیای باارزش از منزل و به امانت سپردن نزد یکی از آشنایان مورد اعتماد ، شما را از دغدغه گم شدن آنها رها می کند .

4 - تمیز کردن منزل جدید و آماده سازی برای حمل اثاثیه از اقدامات اساسی پیش از حمل و نقل می باشد .

5 - بسته بندی لوازم آشپزخانه و قید محتویات هر جعبه بر روی آن ، بدین شکل برای چیدمان کمتر دردسر خواهید داشت .

6 - پیشنهاد ما در این مرحله جابجایی اثاثیه آشپزخانه داخل کابینت ها و لوازم برقی ( یخچال و لباسسشویی ) هر کدام سرجای خود می باشد .

7 - چیدمان سالن را در این مرحله پیشنهاد می دهم و در پایان اتاق های خواب که کمتر در معرض دید می باشد و با توجه به جابجایی لوازم شخصی کوچک و بزرگ که حتما باید شخصا انجام دهید نیاز به حوصله و زمان یک نیاز مبرم است .

روش صحیح و اصولی اسباب کشی منزل

بهترین روش اسباب کشی راحت

اگر شما هم این روزها در تدارک نقل مکان هستید این توصیه‌ها را به یاد داشته باشید تا به سلامت و آسانی ، به خانه جدید بروید.

بهترین روش اسباب کشی راحت

اگر شما هم این روزها در تدارک نقل مکان هستید این توصیه‌ها را به یاد داشته باشید تا به سلامت و آسانی ، به خانه جدید بروید.

چگونه سختی های اسباب کشی را آسان کنیم؟

روزهای تابستان برای بیشتر خانواده‌ها روزهای جابه‌جایی و اسباب‌کشی به خانه‌ جدید است. ما به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید بدون کابوس، راحت‌تر اسباب‌کشی کنید!

اول سلامت؛ دوم اسباب‌کشی

اسباب‌کشی برای بیشتر خانم‌ها شبیه کابوس است، به ویژه اگر هر سال بخواهند از یک خانه به خانه دیگر بروند ولی شما می‌توانید با راهکارهایی آن را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول این نقل مکان تابستانی قرار دهید. بهترین راه این است که سایر اعضای خانواده را نیز در این فعالیت شرکت دهید. به کودکان مسئولیت دهید که با نظارت شما وسایل اتاق‌شان را بسته‌بندی کنند. برای اینکه مجبور نشوید هنگام اسباب‌ کشی جعبه‌های سنگین را جابه‌جا کنید، جعبه‌های کوچک‌تری انتخاب کرده و وسایل را در آن بسته‌بندی کنید. هنگام بسته بندی وسایل نیز به راحتی روی زمین بنشینید یا کارتن را روی میز قرار داده و روی صندلی نشسته و وسایل را در آن جاسازی کنید.

مثبت بیندیشید

به جای اینکه هر چند قدم یک بار، به‌خودتان بگویید: «اسباب‌کشی کابوسه.» به نکات مثبت توجه کنید. شما دارید خانه‌تان را عوض می‌کنید. از صبح فردا در خانه‌ دیگری بیدار می‌شوید. در آشپزخانه‌ دیگری غذا درست می‌کنید. در اتاق جدیدی می‌خوابید. این جابه‌جایی می‌تواند یک تنوع بزرگ باشد. به وقتی فکر کنید که همه‌ وسایل سر جایشان رفتند و شما روی مبل نشسته اید و دارید چای می‌خورید.

برای اسباب کشی از اطرافیانتان کمک بگیرید

آدم‌ها همین وقت‌ها به درد همدیگر می‌خورند. اگر هیچ کمکی ندارید و کسی از خانواده یا فامیل یا دوستان می‌خواهد بیاید کمک‌تان، بگذارید بیاید و تعارف را کنار بگذارید. ولی حواس‌تان باشد آن‌قدری دور و برتان را شلوغ نکنید که کلافه شوید. برای آدم‌های که می‌خواهند به شما کمک کنند برنامه بریزید. اگر تعداد کسانی که داوطلب شده‌اند زیاد است، بعضی را روز بسته‌بندی وسایل صدا کنید، به بعضی بگویید روز اسباب‌کشی بیایند، بعضی را هم برای باز کردن وسایل در نظر داشته باشید.

چه وسایلی نیاز دارید؟

برای اسباب‌کشی از یک خانه به خانه دیگر شما باید پیش از آغاز اسباب‌کشی، وسایلی را بخرید و یا آماده کنید. کارتن‌هایی در ابعاد گوناگون، مقدار زیادی طناب‌های ضخیم و محکم، مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای بستن در کارتن‌ها، ماژیک‌هایی با سرپهن برای نوشتن روی کارتن‌ها. شما می‌توانید این کارتن‌ها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های محل‌تان، مقداری از کارتن‌های اضافی آنها را بگیرید. با این کار در هزینه‌های اسباب‌کشی هم صرفه‌جویی کرده‌اید.

کارتن‌ها اصلی ترین جزء اسباب کشی هستند

از مدتی قبل از اسباب‌کشی به مغازه‌هایی که از آنها خرید می‌کنید بسپارید چند کارتن برایتان نگه دارند. اگر می‌خواهید هزینه‌ کمی بپردازید، این کارتن‌ها معمولا برای اسباب‌کشی مناسب‌اند. اما اگر توان پرداخت هزینه بیشتری دارید، می‌توانید چند کارتن بزرگ‌تر دیگر هم از شرکت حمل یا مغازه‌های کارتن‌فروشی بخرید. حواس‌تان باشد که کارتن‌های بزرگ را بیش‌ از ‌اندازه سنگین نکنید تا در حمل‌ونقل آنها راحت باشید. اگر نصف آن را کتاب می‌چینید، حتما نصف دیگرش را لباس بگذارید. اگر زیر کارتن ظروف سنگین گذاشته‌اید، رو را به ظرف‌های پلاستیکی اختصاص دهید.

برای بسته بندی ظروف از لباس هایتان هم استفاده کنید

می‌توانید برای بسته‌بندی ظرف‌ها از قبل با یک دکه‌ روزنامه‌فروشی هماهنگ کنید تا روزنامه‌های باطله‌اش را برای‌تان کنار بگذارد و هر ظرف را در یک روزنامه بپیچید. اگر قطع روزنامه کوچک بود، برای اینکه مطمئن شوید، هر ظرف را در ۲ روزنامه بپیچید. پیچیدن ظرف‌ها کار سختی نیست و هیچ تجربه‌ویژه‌ای نمی‌خواهد. فقط باید مواظب باشید ظرف‌های شکستنی به هیچ وجه با هم تماس نداشته باشند. اما راه دیگری هم به جز استفاده از روزنامه هست. می‌توانید هر ظرف را در یک لباس بپیچید. با این روش هم لباس‌هایتان را در کارتن کرده‌اید و هم ظرف‌های‌تان. ولی ببینید که آیا ظرف‌ها کثیف‌اند؟ در این صورت ممکن است وقتی به خانه جدید می‌روید یک‌بار مجبور شوید کل لباس‌ها را هم بشویید. انتخاب با خودتان است. راه دوم از مصرف زیاد کاغذ جلوگیری می‌کند ولی ممکن است هم کار اضافه حساب شود، هم مصرف آب‌تان را افزایش دهد.

کارتن‌ها را کنترل کنید

بعضی کارتن‌ها ممکن است خاکی باشد یا آنطور که باید تمیز نباشد. مواظب باشید که لباس‌هایتان را در این کارتن‌ها نگذارید یا اگر می‌خواهید این کار را بکنید، حتما یک ملحفه کف کارتن پهن کنید و آن را تا دیواره‌ها بالا بیاورید و بعد لباس‌ها را بچینید. مثل بقچه‌ای که رفته باشد توی کارتن.

وسایل اسباب کشی را دور نریزید

تا جایی که می‌شود وسایل اسباب‌کشی را نگه دارید. منظورم کارتن‌ها و کیسه‌های حباب‌دار است. اگر انبار دارید یک بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر کارتن‌های خوب و محکم خریده‌اید می‌توانید به دیگران برای اسباب کشی امانت‌شان بدهید.

روی کارتن‌ها اسم بزنید

این کار باعث می‌شود وقتی به خانه جدید می‌رسید گیج نشوید و بدانید کدام کارتن مال کجاست. اگر می‌خواهید کارتن‌های‌تان را نگه دارید، به جای نوشتن روی کارتن با ماژیک، روی کاغذی درباره‌ محتویات آن بنویسید و روی آن بچسبانید.

وسایل بزرگ را خودتان بسته‌بندی کنید

خیلی از شرکت‌های اتوبار به شما پیشنهاد می‌کنند که کار بسته‌بندی وسایل را برایتان انجام دهند. اگر امکان مالی این کار را دارید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید. آنها حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر کار را انجام می‌دهند ولی اگر امکانش را ندارید، خودتان دست‌به کار شوید. سخت نیست. باید کیسه‌های حباب‌دار بخرید و به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های چوبی وسایل‌تان بچسبانید. بعد دور کل وسیله را با سلفون پهن بپیچید. سلفون بهترین چسبی است که می‌توانید برای این بسته‌بندی استفاده کنید.

با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید

ببینید شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید کاری را در مدت کوتاهی انجام دهد که زودتر تمام شود و بلند بودن کار آن را برایتان فرسایشی می‌کند یا آدمی هستید که راحت‌ترید کارها آرام‌آرام ولی با آرامش انجام شوند. با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید. اگر جزو دسته اول هستید باید ۳-۲ روز خانه بمانید و در این ۳-۲ روز تا آخر انرژی تان را مصرف کنید. ولی اگر جزو دسته اول هستید، از یکی دو هفته قبل کار را شروع کنید. یک روز اتاق‌ها، یک روز سرویس‌های بهداشتی و چند روز را به جمع کردن وسایل آشپزخانه اختصاص دهید.

یک فهرست تهیه کنید

برای اینکه در روزهای اسباب‌کشی سردرگم نشوید، بهترین کار این است که یک فهرست از تمام کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور کنید، تهیه کنید. شما می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمع‌وجور کنید و تمام فشار کاری را در یک روز متحمل نشوید.

بسته‌بندی شکستنی‌ها

هرقدر وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیشتری بسته‌بندی کنید، در مقصد با خیال آسوده‌تری آنها را باز خواهید کرد و سالم خواهید دید. بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظ‌هایی است، قرار دهید. اگر این جعبه‌ها را دور انداخته‌اید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک‌های حباب‌دار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته‌بندی کنید.

کدام کارتن، کدام اتاق

در اسباب‌کشی اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام و دستشویی را به عنوان واحدهایی مجزا در نظر بگیرید. هر روز به سراغ یک اتاق بروید و وسایل آن اتاق را بسته‌بندی کنید. روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته‌بندی، برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است با ماژیک قرمز، کلمه شکستنی را بنویسید.

حمل لباس‌ها و اشیای گرانقیمت

لباس‌هایتان را که به چوب‌لباسی آویزان است، با همان چوب لباسی به صورت مجموعه‌ای در یک پلاستیک بزرگ یا درون یک ملافه قرار دهید. اگر چمدان‌های بزرگ و جاداری هم در خانه ‌دارید، می‌توانید لباس‌ها را درون آن جاسازی کنید. لوازم ضروری مانند حوله، مسواک، لباس‌های دم‌دستی را در ساک‌دستی‌تان قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

باربری تهران - اتوبار تهران - اتوباربری تهران

باربری در تهران : اگر قصد اسباب کشی دارید و یا میخواهید وسائل و لوازم خود را بسته بندی کنید فقط یک تماس کافیست تا مجهزترین و بهترین سرویس باربری در تهران را سفارش دهید !

خدمات باربری اتوبار VIP

ارائه‌ بسته‌های حمل رختخواب، کارتن حمل لباس، کارتنهای حجیم و محکم جهت بسته‌بندی وسایل و بسته‌های ویژه کم‌کردن حجم لباس

خدمات حرفه‌ای بسته‌بندی اثاثیه با استرج رپ، بابل رپ و کارتن‌های حجیم و محکم بصورت ۱۰۰% تضمینی

ارائه‌ سرویس‌های مناسب جهت اسباب‌کشی ادارات ، اثاث‌کشی منازل و جابجایی کالا بصورت تجاری

ارائه‌ی مشاوره جهت انتخاب مناسبترین سرویس

جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا

اعزام کادری حرفه‌ای از کارگران خانم و آقا جهت خدمات بسته‌بندی و جابجایی بار

ارائه‌ی خدمات بصورت شبانه‌روزی

حمل نقل شهری و بین شهری به صورت شبانه روزی همراه با بیمه باربری

در اختیار داشتن پرسنل و کارگران ورزیده، مجرب، خوش اخلاق و متعهد به کار

در اختیار داشتن انواع وسائط حمل و نقل همچون وانت، نیسان، خاور، کامیون و تریلی

بسته بندی حرفه ای و مطمئن جهت جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی به لوازم

برآورد هزینه کارشناسی شده و منصفانه همراه با سرعت و دقت در باربری


جهت هماهنگی و سفارش با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.

اسباب کشی در محدوده ستارخان

اسباب کشی در محدوده ستارخان

سالها تجربه مثبت و رضایت مشتریان از افتخارات اتوبار ستارخان می باشد . آسودگی خیال و سلامت اثاثیه با خدمات با کیفیت باربری ستارخان تضمین شده است .

اسباب کشی در محدوده ستارخان

سالها تجربه مثبت و رضایت مشتریان از افتخارات اتوبار ستارخان می باشد . آسودگی خیال و سلامت اثاثیه با خدمات با کیفیت باربری ستارخان تضمین شده است .

اسباب کشی و اتوبار ستارخان

باربری در فصل تابستان جزو کارهای پررونق شرکت های اتوبار می شود و از دسته کارهای طاقت فرسای خانواده . با یک جستجوی هدف مند سعی کنید بهترین شرکت حمل اثاثیه را انتخاب و برای داشتن اسباب کشی آسان تر از آنها کمک بگیرید .

خدمات باربری تهران ستارخان

انواع خودرو باربری متناسب اسباب و اثاثیه جهت حمل و نقل

کارگران ماهر ، با اخلاق و با تجربه

بسته بندی اثاثیه همراه با لوازم مخصوص بسته بندی

تضمین کیفیت کار و انجام حمل و نقل در اسرع وقت و سلامت اثاثیه

با شماره 88652922 تماس بگیرید .

اسباب کشی با حداقل هزینه

برای یافتن خانه جدید تمام پس انداز خود را خرج کرده اید و الان که زمان نقل مکان است مجبور به جابجایی با حداقل هزینه هستید . گاهی نیز مایل نیستید اسباب کشی خیلی برایتان آب بخورد و قصد صرفه جویی دارید . با توجه به یکسری دستورالعمل در هزینه های خود صرفه جویی کنید

اسباب کشی با حداقل هزینه

برای یافتن خانه جدید تمام پس انداز خود را خرج کرده اید و الان که زمان نقل مکان است مجبور به جابجایی با حداقل هزینه هستید . گاهی نیز مایل نیستید اسباب کشی خیلی برایتان آب بخورد و قصد صرفه جویی دارید . با توجه به یکسری دستورالعمل در هزینه های خود صرفه جویی کنید

  • تهیه اولین لیست البته نه لیست نیازمندیها ، لیست افرادی که در بین دوستان و آشنایان قادر به کمک رسانی شما هستند . حداقل یک خانم برای کمک به خانم خانه و دو آقای قوی برای حمل اثاثیه و مادر و پدر یکی از همسران برای نگهداری فرزندان و آماده کردن غذای حداقل دو روز .
  • یافتن کارتن های کوچک و بزرگ و محکم برای بسته بندی انواع اسباب و اثاثیه تان از یکی دو هفته جلوتر . این کارتن ها را براحتی می توانید از سوپر مارکت و یا هایپر مارکت ها درخواست کنید و به تعداد مورد نیاز دریافت نمایید .
  • تهیه لیستی کامل از کارهایی که ملزم به انجام آن هستید .
  • جمع آوری و بسته بندی لوازم که حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی ملزم به انجام آن هستید .
  • دور ریختن اثاثیه غیر ضروری و از کارافتاده برای سبک شدن بار
  • تهیه خودرو مناسب اسباب کشی از میان دوست و آشنایان
  • یافتن آدرس دقیق محل و بهترین مسیر رسیدن به آنجا با صرف کمترین زمان و کمترین ترافیک برای سرعت بخشیدن به کار
  • انتقال وسایل خرده ریز و ارزشمند با خودرو شخصی طی چند رفت و آمد
  • تمیز کردن منزل نو دو روز قبل از اسباب کشی و نصب پرده ها و تابلو و آیینه ها

گرچه این نوع اسباب کشی زمان بیشتری از شما خواهد گرفت اما با خرج حوصله و استفاده از توان خود و یاری از توان و محبت اطرافیان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، همبستگی و مهربانی را طی چند روز سخت و پرکار زنده کردید .

در صورت نیافتن خودرو مناسب جهت اثاث کشی در بین دوستان و اقوام حتما از یک شرکت باربری با یک کارگر کمک بگیرید زیرا هم سریعتر اثاثیه خود را به مقصد خواهید رساند و هم احتمال از بین رفتن اثاثیه تان به حداقل می رسد .

جلب رضایت مشتریان باربری

شرکت های باربری چگونه می‌توانند رضایت مشتریان را برآورده کنند؟

بیشتر شهروندان به دلایل مختلفی در سال به شرکت های حمل و نقل مراجعه می‌کنند. مشتریان ممکن است خدمات متنوعی را از شرکت مورد نظرشان درخواست کنند. امروزه در این عرصه شرکت‌های بسیاری مشغول به فعالیت هستند و با هم رقابت می‌کنند. برای ماندگاری در این رقابت باید فاکتورهایی را رعایت کنند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. در ادامه به بیان برخی از این فاکتورها می‌پردازیم و راه‌های کسب موفقیت در این حرفه را توضیح می‌دهیم.

شرکت های باربری چگونه می‌توانند رضایت مشتریان را برآورده کنند؟

بیشتر شهروندان به دلایل مختلفی در سال به شرکت های حمل و نقل مراجعه می‌کنند. مشتریان ممکن است خدمات متنوعی را از شرکت مورد نظرشان درخواست کنند. امروزه در این عرصه شرکت‌های بسیاری مشغول به فعالیت هستند و با هم رقابت می‌کنند. برای ماندگاری در این رقابت باید فاکتورهایی را رعایت کنند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. در ادامه به بیان برخی از این فاکتورها می‌پردازیم و راه‌های کسب موفقیت در این حرفه را توضیح می‌دهیم.

یکی از ملاک‌هایی که برای مشتریان حمل بار بسیار مهم است سر وقت رسیدن تیم باربری است. کارگران حمل بار می‌توانند از قبل مسیر و آدرس مشتری را دریافت کنند و با توجه به میزان ترافیک در آن محدوده از شهر زمان خود را برای حضور در وقت معین شده تنظیم کنند. مورد دیگری که برای مشتریان بسیار مهم است رعایت نکات بهداشتی است. مشتریان دوست ندارند که در حین کار اثاثیه آنها کثیف شود. بنابراین تیم باربری باید در تمیز نگهداشتن وسایل مشتری نهایت دقت خود را به کار گیرد. استفاده از ابزاری مانند نایلون‌ و پارچه می‌تواند در تمیز نگهداشتن لوازم مشتری کمک کننده باشد.

رعایت نظم و دیسیپلین کاری کارگران عنصر مهمی در موفقیت شرکت حمل و نقل است. کارگران منضبط می‌توانند اعتبار شرکت حمل و نقل را افزایش دهند. شلختگی در کار ایجاد سر در گمی می‌کند و اوضاع را آشفته‌تر می‌کند. رعایت امانت در لوازم مشتری می‌تواند در جذب مشتری برای شرکت‌های حمل بار بسیار موثر باشد. از آنجایی که وقتی مشتریان به شرکت حمل بار مورد نظرشان مراجعه می‌کنند کلیه اثاثیه خود را برای مدت جا‌به‌جایی به دست آنها می‌سپارند بنابراین این موضوع خیلی با اهمیت است که شرکت حمل و نقل امانت‌داری کند و از لوازم مشتری به طور کامل محافظت کند.

اتوبار اقدسیه

باربری اقدسیه: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در اقدسیه ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده اقدسیه با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در اقدسیه

باربری اقدسیه: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در اقدسیه ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده اقدسیه با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در اقدسیه

اتوبار اقدسیه

اتوبار اقدسیه اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده اقدسیه تهران مینماید. کلیه شهروندان اقدسیه با یک تماس سرویسهای بهترین باربری تهران را در اختیار خواهند داشت. هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی میباشد.

سرویس های اتوبار تکبار در محدوده اقدسیه

- ارسال سرویس باربری و اتوبار مناسب در اقدسیه با کلیه امکانات

- ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی

- اعزام نیروی متخصص و ماهر و خوش برخورد باربری جهت حمل وسائل و جابجایی وسایل بد بار نظیر یخچال

- باربری و حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری

- مشاوره پیش از اسباب کشی

یک تماس با شماره تلفن های شرکت حاصل نمایید تا تجربه اسباب کشی آسان خود را ثبت نمایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار دراقدسیه را از ما بخواهید !

باربری در ملاصدرا

باربری در ملاصدرا : بهترین سرویس باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری ( از مبداء تهران ) با کلیه امکانات باربری و بسته بندی را از اتوبار VIP ، دفتر ملاصدرا بخواهید. این مجموعه خدمات ویژه ای برای محدوده ملاصدرا در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید.

باربری در ملاصدرا : بهترین سرویس باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری ( از مبداء تهران ) با کلیه امکانات باربری و بسته بندی را از اتوبار VIP ، دفتر ملاصدرا بخواهید. این مجموعه خدمات ویژه ای برای محدوده ملاصدرا در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید.

اتوبار و باربری در محدوده ملاصدرا

باربری VIP با بیش از 20 سال تجربه در زمینه حمل و نقل شهری و رزومه درخشان و معتبر آماده همکاری با ادارات، موسسات در ملاصدرا میباشد. همچنین انجام اسباب کشی خانگی و بسته بندی حرفه ای اثاثیه متزل از دیگر سرویس های باربری ملاصدرا است.

خدمات اتوبار در ملاصدرا

- اعزام نیروی حرفه ای باربری و بسته بندی اثاثیه

- ارسال بهترین سرویس حمل اثاثیه با کلیه امکانات ( مسقف و روباز : کامیون، وانت ، خاور و ...)

- ارسال تجهیزات بسته بندی باکیفیت و با قیمت ارزان

- اعزام نیروی خانم و متخصص جابجایی وسائل و بسته بندی فقط در محلهای 100% زنانه از 8 صبح تا 2 بعدالظهر

- مشاوره و راهنمایی 24 ساعته

اتوبار VIP ( دفتر ملاصدرا ) بهترین سرویس اتوبار و باربری را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.


باربری تضمینی ، بسته بندی حرفه ای ، قیمت مناسب و اخلاق خوب

فقط یک تماس کافیست

اتوبار ملاصدرا

123